Doğtaş Mobilya Pazarlama Ticaret Anonim Şirketi İstanbul Şubesi

Doğtaş Genel Müdürlük

Bağcılar, İstanbul

4 kişiden %100'si beğendi (5)

İletişim bilgileri

Adres: Evren Mh. Gülbahar Cd. No: 15 Güneşli, Bağcılar, İstanbul Haritayol tarifi

Telefon: +90 (800) 298-0001 ara

Hakkında

Doğtaş Genel Müdürlük:

Doğtaş Mobilya Pazarlama Ticaret Anonim Şirketi İstanbul Şubesi

Ev ve işyerlerinde kullanılan oturma dinlenme çalışma uyuma eğlenme beslenme amaçlı kullanılabilir ahşap melamin metalden mamül mobilyalar çekyat ve yataklar mobilya sehpaları takımları grupları alım satımı imalat pazarlama ithalat ihracatı. . . ve 1. 8. 1996 tarihinde tescil edilen ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler,
İstanbul Ticaret Odası'na 585974 sicil no ile kayıtlı firma, 18 Nisan 2006 tarihinde kuruldu. Doğtaş Genel Müdürlük, İstanbul, Bağcılar ilçesinde yer alan mobilyacı. Bu mekan toplam 4 oy üzerinden 5 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Doğtaş Genel Müdürlük'ün kayıtlı olduğu kategoriler:

  • mobilyacı
  • firma
  • ito üyesi

Konum

Bu bölümde Doğtaş Genel Müdürlük'ün haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

İZMİR KARABAĞLAR DOĞTAŞ SATIŞ MAĞAZASINDAN ALDIĞIM İKİLİ KOLTUK (YATAK OLAN) ,YEMEK ÜNİTESİ VE KOLTUK TAKIMI ALDIM.TESLİMAT GEÇ YAPILDI.AYRICA İKİLİ KOLTUĞUN RENGİ FARKLI GELDİ.MAĞAZAYI ARADIM İNCELEME İÇİN GELDİLER.RENGİN FARKLI OLDUĞUNU TESBİT ETTİLER. DEĞİŞECEK FABRİKAYA İLETİLDİ DEDİLER.ANCAK ÜÇ AYDIR SES YOKTUR.MAHKEMEYE BAŞVURUP MADURİYETİMİN TANZİMİNİ TALEP EDECEĞİM.BİLGİLERİNİZE.

0-536-323 03 48


Bu ne ciddiyetsizlik1 saattir ne cagri merkezine ne genel merkeze ne de besyol magazaya ulasabiliyorum! Tam 1 saat oldu! Bide cagri merkezi 5 bucuga kadar hizmet veriyoruz diyo saat 4.30. Boyle bi sorumsuzluk olamaz!


Adana Doğtaş Mağazanızdan (Özgür Ltd.Şti.) almış olduğum köşe takımı 22.07.2014 tarihinde evime getirildi ve köşe takımının yönünde sorun çıktı 23.07.2014 tarihinde Adana Doğtaş Özgür Ltd.Şti. köşe takımını iade aldıklarını istersem yerine başka bir ürün alabileceğimi aksi durumda da para iadesi yapacaklarını söylediler.23.07.2014 tarihinde mağazaya gittim ve oradaki satış müdürü Meryem hanımın tavrı yüzünden mağazadan alış veriş yapmaktan vazgeçtim ve Meryem hanım la birlikte Mağaza muhasebecisi olduğunu söyleyen Ayşegül hanım iade işlemlerini yaptıklarını söylediler.Bende o satış sözleşmesinin iptal edildiğini ve tarafıma para iadesi yapılacağına dair yazı istedim onlarda bana satış sözleşmesinin fotokopisi üzerine "sipariş esnasında yön belirlenmediği için standart üretim geldiği ve müşteri evine uymadığı için İADE ALINMIŞTIR.Banka talimatı 23.07.2014 te bankaya bildirilecektir" şeklinde bir yazı yazdılar ve bana muhasebenin parayı kartımıza yansıtacaklarını söylediler.26.07.2013 tarihinde sabah saat 10 gibi mağazayı aradım ve muhasebeden bir yetkili ile görüşmek istediğimi söyledim.Telefona bir beyefendi çıktı ve 2 dk ya sizi aratırım deyip telefonu kapattı.Aradan 1 saat geçti arayan olmadı tekrar aradım yine aynı kişi müşterisinin olduğunu ve muhasebeye aramalarını söylemeyi unuttuğunu hemen beni aratacağını söyledi.Aradan 45 dk geçmesine rağmen yine arayan olmadı.Saat 1 civarında tekrar aradım bu sefer muhasebeden sorumlu Ayşegül hanım telefona çıktı ve paranın kartımıza iade edilmediğini bunun neden olduğunu sordum o da bana muhasebenin merkezi Antakya ordan bilgi alıp size 2 dk ya dönerim dedi o da dönmedi.Saat 15 gibi tekrar aradım yine Ayşegül hanım çıktı ve bana iade işlemini gerçekleştiremeyeceklerini patronun iade işlemine olur vermediğini söyledi.Bende ona beni mağaza müdür Meryem hanıma bağlamasını söyledim yaklaşık 15 dk lık telefon görüşmesi sonucunda beni bin bir bahane ile Meryem hanıma bağlamadı ben de kalktım mağazaya gittim.
Mağazada yine aynı ukala tavırlarla bana ya başka ürün almamı veyahut mahkemeye gitmemi söylediler.Bunun yanı sıra Meryem hanım ve Ayşegül hanım günde bin beş yüz kişi ile muhatap olduklarını ama hiç kimseyle sorun yaşamadıklarını sorunun bende olduğunu söylediler.
Kurumsal bir firma olan Doğtaş a bu konu hakkında 4 şikayetim.Bu konuyu burada bırakmayacağım ve konuyu Tüketici Mahkemesine taşıyacağım.Bu konu hakkında sizden herhangi bir geri bildirim alamaz isem bu sefer sosyal medya üzerinden sizin hakkınızda da tüketicinin sorunları ile ilgilenmediğiniz yönde bilgileri paylaşacağım.Umarım size yakışan şekilde tükecinin şikayetini ciddiye alır ve geri dönüş yaparsınız.Bu arada mağazanızda da defaatle söyledim ürün kalitesinden ve doğtaş kalitesinden şikayetim yok ama çalışanların ukala tavırlarından dolayı ürününüzü almaktan vazgeçtim.Umarım gerekli hassasiyeti gösterir ve tarafıma en kısa sürede geri dönüş sağlarsınız.


Levent GÜRBÜZ
Adres: Osmangazi mah.1979 sok no:23/6 sarıçam / ADANA
T.C.: 27836271084
Tel : 0506 262 92 11


Slm
Adim Zafer size londradan yaziyorum, bundan 3 ay once sizden istanbuldan mobilya aldim ve Londraya getirttim Ama burda montaj icin paket leri actigimizda konsolun ustundeki camin tamamen kirik oldugunu ve Ayrica 4 adet berjer in ayaklarinin kirik oldugunu Gordum, bunun lan ilgili herhangi bir sigorta kapsaminiz varmi? Veya neyapa bilirsiniz? Bana bilgi vere bilirseniz sevinirim. Tlf numaram 07903553694
Tesekkurler