beyaz eşya

Arçelik Fabrikası

Tuzla, İstanbul

38 kişiden %60'si beğendi (3)

İletişim bilgileri

Adres: Şifa Mh. Şekerpınar-çayırova Bağlantı Yolu, Arçelik Fabrikası, Tuzla, İstanbul Haritayol tarifi

Telefon: +90 (216) 395-4515 ara

Hakkında

Arçelik Fabrikası: Arçelik Fabrikası İstanbul, Tuzla ilçesinde beyaz eşya, fabrika, beyaz eşya. Arçelik Fabrikası, İstanbul, Tuzla ilçesinde yer alan beyaz eşya. Bu mekan toplam 38 oy üzerinden 3 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Arçeli̇k Fabri̇kasi'nin kayıtlı olduğu kategoriler:

  • beyaz eşya
  • fabrika
  • beyaz eşya

Konum

Bu bölümde Arçeli̇k Fabri̇kasi'nin haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

Arçelik makınamda 15 gündür sorun var 3 adet parçası değişti halen çalışmıyor arıza devam edıyor. yenısını talep edıyorum.


2008 de 2700 tl ye aldığım buzdolabı 3 yıldan itibaren her yıl aynı parça değişimi oldu. Bugünde 170 tl artı 30 tl servis parası ödemek zorunda kaldım. Telefonla hiç bişey yapmadılar. Yemin ettim arçelik marka almamak için herkesi uyaracam. Zaten silahlı Kuvvetleri nde çalışıyorum. özellikle acemi birliği olduğu için her ay 400 asker yanımızda oluyor. Kalıcı çözümü yok.


sayın arçelik yetgilileri sizden 2 ad kılıma aldim firmanın birindeki kılıma aldım günde başladı arza kışın süereklı defroz arzası kış gelince sevisler benim firmam da gidip geliyor arza giderilemiyor arçeikden bunun deyişmesini yada paramin iyadesini isdedim bir sonuç alamadim arçelik kışın bitmesini bekliyor bunu ayıplıyoru arçelikten renk otomotiv selahattin keleş.0532 460 55 55...


televizyonumla ilgili arçelikten 15 gündür bir yetkiliile görüşmek istiyorum fakat hiçbir sonuç eldeedemedim.Çağrı merkezinizi defalarca aradım yinede birsonuç elde edemedim.Arçelik gibi kurumsal bir kuruluştan farklılık beklerdim.tüketiciyi bezdirme politikası her kurumda olduğu gibi sizdede aynı yinede tel bekliyorum.05366594016


Ben is istiyorum arçelik ben bekiyorum


Kasım 2014 ayında mikrodalga (ANK SOLO Seri No: 0310016809) fırınım arızalandı. Servis çağırdım. Parça değişmesine rağmen arıza düzelmedi. Atelyeye götürdüler. Orada da yapılamadı. Bunun üzerine fabrikaya gönderildi. Uzunca bir zamandan beri de fabrikada bekletiliyor. Ne zaman bitirileceği hakkında da bir bilgi verilmiyor. Türkiye'nin en büyük kuruluşuna bu durumu yakıştıramıyorum. Lütfen bana geçerli bir yanıt verir misiniz.


iyi çalışmalar ben Ahmet AYHAN 0542 765 41 50 bundan 1 sene önce elektrikli ketıl aldım ve 9 ay sonra bozuldu servise götürdüm 2 gün sonra servis beni aradı faturanızı getirin yenisini vereceğiz dediler bende ertesi gün gittim biz sizi daha sonra ararız diyerek resmen dalga geçtiler bugün ana merkezi2 kez aradım durumu bildirdim gün içerisinde döneceğiz dediler dönmediler resmen dalga geçiliyor bu davranış hiç hoş değil sizin müşteri anlayışınız yanılttı beni


Ç makinam 3 aydır arızalı. 1 aydırda hiç kullanamıyorum. Çamaşırlarımı 1 aydır komşulara rica ederek yıkıyorum. (Garanti kapsamında ) yenisiyle değişeceklerini söylediler fakat istediğim makina Adanada yokmuş fabrikasından üretilip gelecekmiş. Bu fabrika benim makinamı nezaman üretir acabaa yeter artık kalabalık bir aileyiz nezamana kadar komşuya götürebilirim çamaşırları.


Sayın Levent Çakıroğlu
Bulaşık makinam için 25.09.2014 tarihinde servis yazdırdım. 27.09.2014 tarihinde geldiler.
Üzerlerinde Arçelik yetkili servis tişört ve ellerinde yetkili Arçelik servis formu ile birlikte makinama baktılar arızasını yaparız ücreti 100 tl dediler kabul ettim yaptılar gittiler. bende makinayı çalıştırdım altından sular geliyor. Tekrar durumu bildirmek için aradım ancak telefonlarım yanıtsız kaldı. Bu durum koç grubu için ciddi bu durumdur. Koç grubu adına nasıl servis yaparlar, ben mahallede bulunan bir tamirci çağırmadım. Levent bey bu durumun acilen giderilmesini rica ediyorum. bahar burgucu 533 314 14 87
Makinam Arçelik leydi 3440 model
Gelen servis:
444 4 656 nolu telefonu aradım.
int adresi:
www.izmirarcelikservisleri.net


Garanti süresi içerisinde olan kurutma makinası su akıtmaya başladı , Arçelik yetkili servisi ürünün içerisinin hav ile dolu olduğunu söyleyerek sökülerek bakım yapılması gerektiğini belirtti . Bende Su haznesinin contasının değiştirilmesi halinde bu sorunun ortadan kalkabileceğini söylememe rağmen conta değiştirmeden gittiler . Daha sonraki aramalarımda ise geri dönen olmadı . 1 TL lik conta değiştirmek yerine 100 TL Talep eden servis Arçelik tarafından haklı bulundu herhalde . Garanti süresinin önemi yokmuş . Makine hala su akıtıyor . Arçelik Garanti süresi içerisinde ki makinasına bile Hizmet vermiyor . Servis Arızanız ne olursa olsun Garanti süresinde olsanız bile Bakım için 100 TL Talep ediyor . 1 TL lik conta değiştirdikten sonra sorun devam ederse bakım yapılması olasılığı neden göz ardı ediliyor . Arçelik bu Dolandırıcılığa ortak mı olacak yoksa sorun ile ilgilenecek mi ?
NoT : Bu sorumu ve sorunumu Tüm internette sormaya devam edeceğim ta ki Arçelik bu konuda ikna edene kadar . Bu arada Makine su akıtmaya devam ediyor .
Evime verdiği zarar ayrıca gündeme gelecektir . 25 - 26 Eylül 2014

Gökhan Osmanağaoğlu 0532 243 3949