Kamil Koç Otobüsleri Anonim Şirketi

Kamil Koç Turizm A.Ş. - Genel Müdürlük

Osmangazi, Bursa

(4)

İletişim bilgileri

Adres: İnönü Caddesi, No: 16, Kamil Koç İş Merkezi, Kat: 4, Pk: 16020, Osmangazi, Bursa Haritayol tarifi

Telefon: +90 (224) 224-2511 ara

Hakkında

Kamil Koç Turizm A.Ş. - Genel Müdürlük: Kamil Koç Turizm A.Ş. - Genel Müdürlük Bursa, Osmangazi ilçesinde turizm, firma, şirket, yolcu taşımacılığı, otobüs firması, yolculuk. Kamil Koç Turizm A.Ş. - Genel Müdürlük, Bursa, Osmangazi ilçesinde yer alan şirket. Bu mekan toplam 3 oy üzerinden 4 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Kami̇l Koç Turi̇zm A.Ş. - Genel Müdürlük'ün kayıtlı olduğu kategoriler:

  • şirket
  • turizm
  • firma
  • şirket
  • yolcu taşımacılığı
  • otobüs firması
  • yolculuk

Konum

Bu bölümde Kami̇l Koç Turi̇zm A.Ş. - Genel Müdürlük'ün haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

Niğdeden Sivas a gelişin 2 valiz çalınıyor Kayseride Rapor tutarken 2 valiz çalındı diyor içindekilere gelişin 3 çanta kot pantolon gözlük VS yazarken işgüzar avukatlar bunların hepsini bir değerlendirip utanmadan mahkemeye verin diye cevap veriyor kişiliksiz herif senin matbu formun kayıp olan 2 valiz diğerleri içindeki olanlar utanmaz 15 -20 gündür günde 10 defa telefon ediyoruz kamil koç efendiye şirket kurmak deyil onu yönetmek önemli gerçi genel olarak para gelsin helal haram önemli deyil çoğu insan için elin kızı okula gidememiş kamil koçunda umrundaymış inşallah kendi çocuklarınızdan çıkar


Kayseri otogarında "ulahn" diye başladım içimden söze: "kimin yüzü gülüyorsa kimin dili daha kibarsa bileti ondan alacam" dedim. Baktım kamilcilerin yüzü gülüyor. Tüm otobüs firmalarının acentelerini dolaştım. Sizi temin ederim. Yahu aldık almaz olaydık diyeceğim fakat geriye 3 yol kalıyordu. Ya Hava ile ya otostop ile ya da diğer otobüs firmalarıyla dönecektik istanbul'a. Arkadaş iç anadolu'da ne kadar otogar varsa hepsini bu kamil koç sayesinde gördük. Hele Ankara'da harcanan 50 dakika... Kamil Koç'u marka bilirdik tek farkı yoldan yolcu toplamamasıymış. Zira Metro Turizm bu işin piri sanırım. Kamil Koç bu konuda acemi olsa gerek ya da profesyonel otogarlardan topluyor. Muavinlerinde bir elden geçmesi lazım ayrıca. Sözün özü metroya 2 yıldız verdim size üç yıldız veriyorum. Alın tepe tepe kullanmayın ders çıkarın. Zor iş değil müşteri memnuniyeti.


lütfen şikayetim ile ilgilenirmisiniz.ben internet üzerinden yaklaiık 10 gün öncesinden ankara dan kayseriye gitmek üzere bilet aldım.ayın 27 si saat 16.00 için.aynı gün 1 saat öncesinden terminale gittim.ancak saat 17.00 oldu otobüs yok.ilgilenen personel yok sordum defalarca beklememi söylediler en sonunda gelen yolcu peronuna inmemi otobüsün oraya geleceğini orda beklememi söylediler.2 tane koskoca valizlerle aşağı kata indim.bekle bekle otobüs yok.sorduğumda yanlış yerde beklediğimi üst kata gitmem gerektiği söylendi.tekrar yukarı çıktım sordum.otobüsün gecikmeli geleceğini tekrar aşağı kata inmemi söylediler.tekrar indim bekledim otobüs yok.tekrar yukarı çıktım.rica minnet cevap verdiler ve otobüsün kalktığını benim kaçırdığmı söylediler.bu kadar lakaytlık görmedim.personel inanılmaz derecede saygısız ve ilgisiz sadece bayramlarda lazım değil.herzaman için yolcuya ihtiyacınız vardır.bu kadar saygısızlık ve ilgisizlik olmaz.doğru düzgün cevap vermiyorlar.bayram için gitmem gereken ailemin yanına gidemedim.başka yer olmadığını istersem paramı iade edeceklerini söylediler.başka bir yerden bilet bulamadım.siz olsanız ne yapardınız.çıldırdım.tansiyonum düştü bir aşağı bir yukarı gönderilmem den.ve sonuç bayramda olmam gereken yerde değilim.bunun sorumlusu kimdir.yetkililermi çalışanlarmı.koskoca marka olan kamil koç bunu yaparsa diğerleri ne yapmaz. üstelik orda çalışan personelin amiri sanırım.bileti başıma attı ve kime istersem şikayet edebileceğimi söyledi.bu olayı tüm tanıdıklara ileteceğim.kamil koçla asla seyehat etmemeleri için uyaracağım.ayrıca tüm şikayet birimlerine ve internettende duyuracağım.saygısızlık ve ilgisizlik hat boyu.lütfen ilgilenin ve bir özür ve çözüm üretin.İLGİLENİN LÜTFEN