turizm ve seyahat

Puan Tur

Fatih, İstanbul

(5)

İletişim bilgileri

Adres: Emirlerhanı Sk. Sirkeci Palas Han No: 105 Kat: 1 Daire: 2 Tahtakale, Fatih, İstanbul Haritayol tarifi

Telefon: +90 (212) 512-2167 ara

Hakkında

Puan Tur: Puan Tur İstanbul, Fatih ilçesinde turizm ve seyahat, turizm ve seyahat. Puan Tur, İstanbul, Fatih ilçesinde yer alan turizm ve seyahat. Bu mekan toplam 1 oy üzerinden 5 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Puan Tur'un kayıtlı olduğu kategoriler:

  • turizm ve seyahat

Konum

Bu bölümde Puan Tur'un haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

PUAN TUR ALDATMACASI
Eşimle umreye gitmeye karar verdiğimizde tanıdık firma düşüncesi ile PUANTUR’u seçtik, çünkü daha önce gitmiş ve sorun yaşamamıştık. Ancak bu defa işler öyle olmadı. Aldatmaca sözleşme yapılırken başladı. Bizim seçtiğimiz ve fiyatta anlaştığımız grup 14 gün Mekke 8 gün Medine idi, sözleşmeye bakmadan cebimize koyduk, ancak Mekke günlerimizin sonuna doğru sözleşmeye Medine için 4 gün yazıldığını gördük ve 1 günde transferi geciktirince biz Medine’de 3 gün kalabildik. Bu arada sözleşmenin ERİŞENTUR adına yapıldığını’da fark etmiş olduk.
Anlaşmamızda Türkiye’den gidiş ve gelişler bana ait olduğu için ben gruptan yaklaşık 3-4 saat sonra Mekke’de olabildim. Otele vardığımda anormal bir durum yoktu, Puantur’un otel görevlisi beni karşıladı ve eşyalarımı otelin çalışanı ile beraber kalacağımız odaya gönderdi. Ancak sorunlar bundan sonra başladı. Bize verildiği söylenen odada kalan vardı ve bizim yerleşmemiz mümkün olmadı, ancak otel görevlisini koydunsa bul, telefonu açmıyor ısrarcı olunca yapacağı bir şey olmadığını ve bu geceyi otelin lobisinde geçirmemiz gerektiğini söyledi. Şimdi düşünün Uzun ve yorucu bir yoldan gelmişsiniz, ihramlısınız, banyo ve dinlenme ihtiyacı üst seviyede size otelin lobisinde sabahlamanız teklif ediliyor. Doğal olarak benim tepkim şiddetli oldu. Mekke sorumlusunun( adı Muhammed’miş, adına kurban olsun) telefonunu bularak konuyla ilgilenmesini söylediğimde aldığım cevap” Ben müdürüm, orada elemanım var, senin ağız kokunu çekemem” oldu. sonuç olumsuz. Patron Mustafa beyin telefonunu bularak onu aramak zorunda kaldım, aldığım cevap” kardeşim gece yarısı beni niye rahatsız ediyorsun”. Sonuç hüsran ve çaresizlik. Ancak ben böyle şeylere pabuç bırakacak biri olmadığım için otel görevlisini tekrar bularak otele getirttim, tabii bu arada kendi aralarında da görüşmeler yapmışlar, sonuç olarak 1,5 saat sonra bana bir oda ayarladılar. Bu sürecin bana faturası kutsal topraklarda 1,5 saat stres,bağırarak konuşma ve 165-tl telefon faturası.
Ben bana yapılanı sindiremedim anacak zaman içinde yaptığım gözlemde bu durumun bu şirketin olağan davranışı olduğunu ve bu durumdan kazanç peşinde olduğunu gözlemledim, kısacası hacının sabrının ticaretini yaptıklarını gördüm. Personel davranışı hizmet yerine, genellikle baskıcı ve tepeden tepeden hacıyı küçümseyen ve inciten tarzda. Herşeyde olduğu gibi burada’da istisna personel tabiî ki var, ancak sayıları o kadar az’ki.