hazır giyim

Stradivarius Türkiye Genel Müdürlük & Merkez Ofis

Beşiktaş, İstanbul

14 kişiden %80'si beğendi (4)

İletişim bilgileri

Adres: Nispetiye Mh. Aytar Caddesi, Başlık Sokak, Mm Plaza No: 3, Kat: 4, Levent, Beşiktaş, İstanbul Haritayol tarifi

Telefon: +90 (212) 386-8100 ara

Hakkında

Stradivarius Türkiye Genel Müdürlük & Merkez Ofis: Stradivarius Türkiye Genel Müdürlük & Merkez Ofis İstanbul, Beşiktaş ilçesinde giyim, tekstil, hazır giyim, firma. Stradivarius Türkiye Genel Müdürlük & Merkez Ofis, İstanbul, Beşiktaş ilçesinde yer alan hazır giyim. Bu mekan toplam 14 oy üzerinden 4 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Stradi̇vari̇us Türki̇ye Genel Müdürlük & Merkez Ofi̇s'nın kayıtlı olduğu kategoriler:

  • hazır giyim
  • giyim
  • tekstil
  • hazır giyim
  • firma

Konum

Bu bölümde Stradi̇vari̇us Türki̇ye Genel Müdürlük & Merkez Ofi̇s'nın haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

Antalya terracity stradivarius magazasindan 1 hafta önce bana hediye alınan pantalonu 1 kere giyip beni sıkıp rahatsiz ettiği gerekçesiyle faturasiyla birlikte degisime götürdüm ve hicbir sekilde yardimci olmadiklari gibi muhattap olma şekilleri bir satış elemanina ve marka degerine hic yakışmayan müşteri memnuniyetine kesinlikle önem vermeyen bir magaza ve hatta marka olmus durumdalar. Aynı markanin başka şubesine de değisime gittim ve orayla da aynı problemi yaşadım. Hic giyemeyecegim bir ürüne değişim yapilmadi iyi marka olmak bunu gerektirmez ve böylesi memnuniyetsizliklere yer vermez.1 ay degisim hakki veriliyorsa o hakki kullanmak tüketici hakkidir. 1 aylik süreç veriliyorsa ürünü 1 kere giymek magaza tarafindan sorun edilmemeli.üstelik fis ile gidilmesine ragmen. Kesinlikle şikayette bulunacağım.


Bayrampaşa forum istanbul mağazasından aldığım bir ürünü ertesi gün sadece beden değişikliği yapmak için mağazaya gittiğimde hiçbir şekilde yardımcı olunmadi sebep fişin olmaması üstelik vermedikleri halde verdiklerini iddia ettiler işin işin ehli bir yoneticiylede görüşturulmedim d ürün sonuçta sizin urununuz ve sezon ürünü kamera sisteminden bakalım diyorum onuda yapacak adamakıllı bir eleman yok özellikle Yeliz ve Esra hanım hicbirsekilde yardımcı olmadıkları gibi gayet de kabaydilar


Yaşadığım bir sorun üzerine stradivarius merkez ofisini arıyorum. Telefonun karşısındaki hanımefendi gayet lakayt bir biçimde konuşuyor. Neden mağazayı aramıyorsunuz ilk burayı arıyosunuz? diye soylemlerde bulunuyor. ofluyor pufluyor. konuşma şeklinizi değiştirir misiniz dediğimde işi neden zorlaştırıyorsunuz diyor. başka yardımcı olabilecek bir personelle görüşmek istediğimde burda başka biri yok size yardımcı olamayacağım deyip yüzüme kapatıyor. müşteriye tavrınız çok çirkin.


Bunları uluslararası kurumsal bir firma sanıp, alışveriş etmek büyük HATA!! Bir daha asla!! Tüm tanıdıklarıma da anlatıyorum. Kullanılmamış bir ürünü, üzerinde çok fazla mağaza kiri ve insan kokusu var diye elde soğuk suda yıkadım. Kuruduğunda, ertesi gün ürün avuç içi kadar kalmıştı. Aldığım yere götürdüm. "Kullanım hatası" olduğunu söylediler :))!?!?**!?!? İtiraz ettim, böyle bir bahanenin komik ve kabül edilemez olduğunu, paramı çöpe attıklarını söyledim. Firmanın mağaza müdürü etiketiyle ortada dolanan şahıs bana binbir hakaret etti. Ben bir şey anlamazmışım, O "No" diyorsa "No" imiş (bu arada nasıl?, ne? oldu da benim Türkçeme taktı gerçekten anlamadım:)))!! Bu devirde nasıl bir şirket felsefesi, nasıl bir davranış izahı mümkün değil. Pazardan, sokak satıcısından alışveriş etmek daha medeni.....


Ağır bir beyin kanaması ve beyin ameliyatı sonrasında şubat ayındaki ilk doğum günümde Marmara park mağazanızdan alınmış bir gömlek hediye geldi. 4 Şubat'ta alınmıştı ve değişim kartı vardı. Yaşadıklarımdan dolayı aldığım kilolar nedeniyle gömleğin bedeni olmadı. Sağlık sorunlarım devam ettiği için bir aylık sürede gidip değişim için deneme yapamadım. 14 Mart günü çocukların yardımı ile gittim. Bir aylık sürenin geçmesi nedeniyle değişimi yapamayacaklarını bildirdiler ama durumumu görünce yine de genel merkeze soracaklarını ve bilgilendireceklerini bildirdiler. Son derece zarif ve ilgiliydiler. Daha sonra arayıp genel merkezin onay vermediğini bildirdiler. Ben aradım genel merkezi ve Dilara Hanım'a durumumu izah etmeye çalışırken son derece kaba bir şekilde olmayacağını ifade etti. Benzer bir durumu Mudo'dan gelen bir hediyede de yaşadım. Beni görünce ve durumumu izah edince bir aylık süre geçmesine rağmen sorgusuz sualsiz değişimi yaptılar. Kurumsal firma olmak bu olsa gerek. Dünya markası olduğunu söyleyen kurumunuzun özel bir duruma kayıtsız kalmaması gerekirdi.


özellikle hafta sonlarında kasalar da tek kasiyer çalıştırılması bence doğru değil; insanlar aldıkları ürünün parasını ödemek için bu kadar çok bekletilmemeli.
bu konuda gereken özenin gösterilmesi gerekiyor.
saygılarımla


sevgili stradivarius size göre kalite pastalda kalıbı düz boy ipliğine yerleştirmeyip gelişine yerleştirmek mi ? yan dikişlerin önden arkaya dönmesi pantolonun vücutta rahatsız edici dönüşler yapması verilen paranın karşılığı mıdır ? kalite bu mu ? aldığım pantolonların hepsi dönüyor. müşteriyi kandırmak değil midir bu ? sizden şikâyetçiyim. ve her yerde ürünleriniz ile ilgili sorunları yazacağım.


09.01.2015 TARİHİNDE MARKANTALYA AVM DEKİ MAĞAZANIZDA KAPAŞINA YAKIN 4 PARÇA ÜRÜN ALDIM.EVDE KEMERİMİN KONULMADIĞINI FARK ETTİM.18 .01.2015 TE MAĞAZANIZA TEKRAR GİDİP DURUMU BELİRTİM ADINI HATIRLAAMADIĞIM BAYAN KONU AÇILANDI SORUMLU BAYAN DOALPTAKİ VE DIŞARIDAKİ POŞETLERE UYDURUKTAN BAKTIKTAN SONRA KEMERİN OLAMDIĞINI OLSAYDI ORAD OLACAĞINI SÖYLEDİ.BUNUN ÜZERİNE EŞİMDE STOKLARINIZDA BELLİ OLUR DEYİNCE STOKLARIMIZ SADECE MERKEZDEN GÖZÜKÜYOR DEDİ.SAYIMLARINIZI NASIL YAPIYORSUNUZ BU DURUMDA, 6 AYDA BİR SAYIYORUZ DİYE CEVAP VERDİ.BENDE BÖYLE BİR DURUMDA NE YAPIYORSUNUZ DİYE SORDUĞUMDA HİÇ BİR ŞEY DEDİ.ŞİMDİ. BU SEKTÖRÜN FARKLI ALANINDA İŞLETMECİSİ OLARAK ÇOK YADIRGADIM BU DURUMU .BİZLERDE SATIŞ YAPTIĞIMIZDA NAKİTMİ KARTLA YAPILAN SATIŞMI KİME NE SATTIK BUNALARI GERİYE DÖNÜŞ BAKIP TESPİT EDEBİLİYORUZ.BEN YAPTIĞIM ALIŞVERİŞTE 17,95 TL KAYBIM OLACAK .FAKAT SİZİN MAĞAZANIZDA KEYİFLE YAPTIĞIM ALIŞVERİŞİN YANI SIRA BUGÜNÜM AKLIMDA KALICAK SANIRIM BUDA BENİM İÇİN YETERLİ SEBEP DİYE DÜŞÜNÜYORUM. ŞİMDİ SİZEDE SORUYORUM BU DURUMDA NE YAPARDINIZ. ARTI OTOMATİĞE BAĞLAMIŞ RUH GİBİ BİR KASİYER VAR BENİM İŞLEMİMİ YAPAN.BİR SONRAKİ HAFTA GİTTİMDE AYNI KİŞİ OLAN İŞİNİ NEFRETLE YAPAN BIKKINLIK İÇERİSİNDE OLAN BİRİ...


Hediye gelen ürünün iadesi ile ilgili firmanızdan şikayetçiyim.yılbaşı dolayısıyla tarafıma alınan ürününüzün bedeni büyük geldiği için değişime getirdiğimde 35. Gün olduğu için değişimi yapmadılar.yasal süre 30 gün olarak yazıyor fakat müşterinin maduriyetini giderebilecek çözüm üretme yetkisini bile mağaza sorumlusuna vermeyen bir kuruluş olmanızın hayal kırıklığını yaşıyorum.hediyenin alındığı tarihi aklımda tutmak zorunda değilim hava şartları olabilir, hastalık olabilir, 7 gün 24 saat alışveriş merkezinde geçirmek zorunda da değilim ürün sizin ürününüz üstelik talep iade de değil değişim.ya mağazalardaki personellerinizin yetkinliğini arttırın sorun mağazada çözülebilsin.ya da profesyönellikten yakından uzaktan ilginiz olmadığını kabullenin.


Ankara ankamall subenizde bedeni olmadigi icin iade etmek istedigim bir urun isleminde magaza pos cihazlarindan kaynaklanan bir sorun yuzunden islemi yapamadi daha sonra gelmemi soyledi. Fakat sorunu cozmek icin pos destegi bile aramadi yaklasik 35 dk kasada bekletildim. Yonetici ile gorusmek istedim magazada yokmus yemege gitmis yarim saat bekleyin gelir gibi bi ifade ile karsilastim. Nakit iade talep ettim cunku sehirdisina cikiyorum bugun ve gittigim yerde magazaniz yok! Cozum odakli olmayan kaba usluplu calisanlariniz sayesinde ucaga yetismek icin havasi kacirdim. Bunu personelinize soyledigimdeyse daha once gelseydiniz dedi. Bende perakende sektorunde bir yonetici oldugun icin personellerinizin yarattigi musteri memnuniyetsizligi karsisinda cok saskinim. Kendilerine sikayette bulunabilecegim bir mail ya da telefon sordum yok dediler. Sikayet kaydi olusturdugum no ya internetten ulastim personellerinizi bu konuda bilgilendirin lutfen ! Markaniza yakismayacak ornekler teskil ediyorlar. Ozellikle degisime ya da iadeye gelen urunleri musteri karsinda koklayarak !