Tele Maren Telekomünikasyon Elektronik Bilgi İşlem San. ve Tic. Ltd. Şirketi

Tele Maren Telekomünikasyon Elektronik Bilgi İşlem

Kağıthane, İstanbul

(3)

İletişim bilgileri

Adres: Eski Büyükdere Caddesi, Behçet Sokak, Bilek İş Mer. C Blk. No: 6 Kat: 2, 4. Levent, Kağıthane, İstanbul Haritayol tarifi

Telefon: +90 (212) 386-1211 ara

Hakkında

Tele Maren Telekomünikasyon Elektronik Bilgi İşlem:

Tele Maren Telekomünikasyon Elektronik Bilgi İşlem San. ve Tic. Ltd. Şirketi

Telefonla bilgi servis hizmetleri verilmesi şebeke düzenleme elektronik veri ve mesaj gönderme bağlantı kurma telekonferans ses düzeni hizmetleri verilmesi ve 27. 4. 2011 tarihinde tescil edilen tadil tasarısında yazılı olan diğer işler.
İstanbul Ticaret Odası'na 424375 sicil no ile kayıtlı firma, 05 Ağustos 1999 tarihinde kuruldu. Tele Maren Telekomünikasyon Elektronik Bilgi İşlem, İstanbul, Kağıthane ilçesinde yer alan pazarlama. Bu mekan toplam 3 oy üzerinden 3 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Tele Maren Telekomüni̇kasyon Elektroni̇k Bi̇lgi̇ İşlem'in kayıtlı olduğu kategoriler:

  • pazarlama
  • firma
  • firma
  • ito üyesi

Konum

Bu bölümde Tele Maren Telekomüni̇kasyon Elektroni̇k Bi̇lgi̇ İşlem'in haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

yanlış ürün gönderilmiş iade ettim ama hala ses yok istediğim ürün gelmiyor para almasını biliyorlarsa hatayı düzeltmeyide bilecekler


Sayın telemaren yetkilileri 20.05.2014 tarihli 0140491 fatura nolu siparişinin faturası elimde fakat gelen hortum patladı size bunu 5 ay önce geri iade ettim yenisini istedim daha elime geçmedi sizlerin ciddi bir kuruluş olduğunuzu düşünüyorum bunu telefi etmenizi tekrardan rica ediyor ve tüketici hakkımı kullanmadan hortumun yollanacağını ümit ediyorum iyi çalışmalar iyi seneler


Alodükkan hattınızdan uzayan hortum 7,5m siparişi verdim bana 5 metre geldi ve 10 gündür defalarca aramamıza rağmen değiştiremiyorum. Değişim için kargoya vermem gerektiği ve kargo ücretini karşılamam gerektiği söyleniyor. Size sormak istiyorum hata firmanızın bedelini neden ben ödüyorum. Müşteri memnuniyeti anlayışınız bu mudur?. Telefona çıkan temsilcileriniz uygulamamız bu diyor ve bir üst yöneticiye bağlanmak istenildiğinde imkansız diyorlar.
ortum İsmail EROL adına ben eşiyim