Türk Telekom Anonim Şirketi

Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü

Altındağ, Ankara
Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü

8 kişiden %56'si beğendi (2.8)

İletişim bilgileri

Adres: Örnek, Turgut Özal 2 Blv No:6, 06090 Altındağ/Ankara Haritayol tarifi

Telefon: +90 (850) 222-0724 ara

Hakkında

Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü: Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü Ankara, Altındağ ilçesinde genel müdürlük, telekomünikasyon, kurum, şirket, genel müdürlük. Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü, Ankara, Altındağ ilçesinde yer alan atm. Bu mekan toplam 8 oy üzerinden 2.8 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Web site adresi: www.turktelekom.com.tr

Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü'nün kayıtlı olduğu kategoriler:

  • ATM

Konum

Bu bölümde Türk Telekom A.Ş. Genel Müdürlüğü'nün haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

sayın genel mudurluk 8809559903 hızmet numaralı ınternetımı 19.04.2016 tarıhınde mersınden kusadasına nakıl ıcın 444 lu telefonlara basvurdum.21.04.2016 tarıhınde ınternetımı baglıyacak sahıs nakıl adresımın hatalı oldugunu soyledı halbukı ben resmı numaratorde yazan adresı bıldırmıstım.adres duzeltmak ıcın 444 lu hatlara baglıyacak sahsın belırtıgı adresı bıldırdım ayrıca kusadası telecom mudurlugunde calısan personelede bıldırdım. bır turlu ılk Muracaatımı ıptal ederek yenı kayıt acamadılar surumcemede devam edıyor bunu duzeltecek bır mercı bulamadım boyna kayıt alıyorlar ınceleme ve calısmalarımız devam edıyor dıye klıselesmıs
cevabı verıyorlar caresız kaldım defalarca 444 noları ve kusadası telekom md.muracaatlarıma ragmen.lutfen ya naklımı yapın ya naklımı ıptal edın yada yapamıyorsanız abonelıgı ıptal edın lutfen ılgı ve alakanızı beklıyorum SEVKET CETIN TLF NO 538 977 1987


TTNET TV de övdükleri kadar iyi degil kuruldu kurulalı 2 aydır netde DSL baglantı sorunu var müsteri hizmetleri sorun giderilecek demekten baska bırsey yapmıyor sozlesmemi fes edın kapattıracagım boyle bır net olamaz bukadar ılgısızlık olmaz sonucda parasını almasını bılıyorsunuz
sınyal zayıf yukseltelım demesını de bılıyorsunuz ek ucret talep edıyorsunuz oduyoruz neden bu sorun lar cozulmuyor


telekom çağrı merkezi aradı modem için 4440375 arama için ücret sorunu nedeni oluyor tüm şubelere çözüm masası olmasını acil işlem için şubelerden aboneler telefon edebilmeli telekom şübeden edebilme kolaylığı verilmeli çağrı merkezi aramaları modem ve internet yükseltilmesi gibi aramalar tüketiciyi zor durumda bırakabiliyor sözleşme yapılıyor olması konusu


İst beykoz cumhuriyet köy riva beykoz dan yazıyorum. Günlerdir telefon ve internet arızamız mevcut. Son 4 gündür hiç bişeyimiz yok. Arıza kaydı sonuçduz kalıyor. Bilgi veren yok. Anadolu yakası md lük telefonlarını acan yok. 4441444 de bize bizim yazdırdıklerımızı okuyor ve calısma devam edıyor bılgısı verıyor.
4 gün nasıl bır arıza olur ve burda yasayan ınsanlara bılgı verılmez. Ve muatap bulup şikayet bile edemiyoruz. Gn md lük bile ulaşılmsz bu mail ulaşırmı belli değil ulaşılırsa geri dönüş olurmu belli değil.

Reklama harcadığınızı sorunlara ayırsanız aslında sorun kalmayacak ama. Ulaşılmazlık da ve sırun çözememekte bir numarasınız.
Yazıklar olsun.


saygilar efendim. internet hattimi istanbul maltepe kucukyalidan levente nakil yaptirtmak icin basvurduk 2aydir sonuc cikmadi tainali 2ay oldu bu zaman zarfinda fatura yatirdim nasil bi yol izlemem gerekiyor yada siz bu ise bi el atarsaniz sevinirim :(


16/02/015 tarihinde aboneniz oldum abonelik tarihinden itibaren saglıklı bir şekilde interneti kullanamıyorum sık sık kopmalar yaşıyorum modem kaynaklı oldugu söylendi 4440375 nolu hizmett hattından modem sorumlusunun kendilerinin olmadını 08505322816 nolu telefonu aramam söylendi burayıda aradım sorunun kendilerinden kaynaklanmadıgını söylediler yada modemi kargoyla göndermemi kontrollerinin yapılıp 10ila 12 gün içersinde göndereceklerini söylediler böyle bir hizmet olurmu ben modemi ttnet bayinden internet ile birlikte aldım üzerinde ttnt yazıyor burada bir sorun varsa 1.derecede bu modemi bana saglıyan firma sorumlu degilmi internet hizmeti sadece 24 aylık sözleşme imzalatmaktanmı ibaret ben bir müşteri olarak bukadar sorunu bana yaşatmaya hakkınız varmı sorun nerden kaynaklanıyorsa çözmek sizin hizmet verme anlayışınızı kapsamıyormu


Sayin ilgili,

Yurtdisinda Australya da uzun sure kalacagim icin
3224571104 nolu sabit ev telefonumu Aralik 2014 tarihinde kendi talebim uzerine
hattimi 180 gun ( 6 Ay ) dondurup kullanima kapattim.
Adana subesi Telekom gorevlisinin yonlendirmesiyle odemelerimide
yaptim.
Gorevli kisi gerekli islemlerin tamam oldugunu hic borcum kalmadigini ve telefonumun
6 aylik kulllanima kapatilip donduruldugunu bana teyit etti.
Oysa telefonuma gelen maillerde 45,25 Tl odenmemis fatura oldugu bilgisi gelmekte.

8 Aralikta yurtdisina gittim ve halende yurtdisinda bulunmaktayim.
Odemelerim de herzaman duzenli kisi oldugum icin gelen maillerden rahatsiz olmaktayim...
4441444 musteri hizmetlerin den Mine hanim ile yaptigim ilgisiz
konusmasindan da sonuc alamadim...
Telekomdan telefonuma
11 Aralik 2014 te ilk gelen mail de ..verilen bilgide kullanima 180 gun ertelenmistir diye bilgilendirildim.
Odenmemis herhengi borc gorulmemektedir.
Kendim bizzat heray odemeleri aksatmadan yaptim ve odemem bulunmamaktadir.
Ekim 2015 kadar yurtdisinda olacagim....Borcum olmadigi halde
devamli gelen maillerden rahatsiz duymaktayim...
Sayin Yetkili,
Huzursuzlugumun ve magduriyetimin giderilerek
lutfen gerekli islemlerin yapilmasini rica ediyorum..
Saygilar..




Necati karakaya ismin yaklaşık 8ay önce başka bır kanpanyaya geçiş yaptım islak imza verıp kapattırdıgım abonelıgı bana dondurdugum sonlendıgı için bana fatura göndermiş aynı hattan eşim adına 8aydır başka kanpayayı kullanıyoz nasıl oluyoda 2kıişiye aynı hattan fatura gelıyo kapalı olan adıma abonelık işlemlerı için yapmış olduğum ugraslar bır sobuş vermedı adıma olan borcu odememek için yaptığım çabalar boşa çıktı muşterı temsılcısı bu odemeyı yapmamak için yol gosterırken başka muşterı temsılcısı odemek zorundasınız dıye soluyo kullanmadıgım hatta nasıl ödeme yapayım ve bana solenmesı gereken hattınızı aktıf yapalım mı dıye bır yetkılı dahı aramadan aktıf yapıyo nasıl iş bu kafalarına göre açıp kapatıyolarçı ben çozum bulamadım sızdende çozum uretecek bır yetkılı çıkmadı yapılan haksızlıgı soluyoz kayla alınmıyo varsa çozum için yetkılı kışi veya kıiiler bu 2kışı aynı hattan ttnet muşterısı oluyo bırı kapalı olduğu halde fatura dıyerıde kullandığı için faturasını oduuo burda adaletsız bır sıstem var şikayetım var buna ttnet benı aydınlatın çozun bu mmeseleyı kerız yerune koymayın 05321641840


İstanbul ili tarabya semtinde ikamet etmekteyim,Sayın yetkili ev telefonumu 2014 yılının 9.ayında tarabya türk telekom da dondurdum.Ancak 2015 in2.ayında açtırmaya gittiğimde dondurma işleminin gözükmediğini bunedenle işlem yapamayacaklarını 5 aydır ALO bile demediğim telefon ücretini ukala birşekilde yatırmamı söylediler.evde 2tane öğrenci çocuğum var mecburen ödemek zorunda kaldım.ancak benim kullanmadığım telefon için aldığınız bu para iade edilmez ise ,bu durumu her ortamda görsel ve yazılı medyada sürekli işleyeceğimden emin olun.05382802816


ARTVİN İLİ ŞAVŞAT İLÇESİ ESKİKALE KÖYÜ OKCULAR MEVKİİNDE adıma kayıtlı olan 0466 541 2002 nolu telefon bulunduğu yer itibarıyla köy tarifesine tabi olması gerekirken talep etmeme rağmen düzeltilmemiştir.ayrıca anyı yerde bulunan 541 nolu santralınız bana ait binada çok komik bir kıra karşılığında bulunmaktadır.Bu santrala gelen iletişim hatları tapulu arazimden izinsiz ve bedelsiz geçmekde kullanımımda sorun çıkarmaktadır.Talebim ben tahliye talebiyle mahkemeye başvurmadan.derhal tahliye etmenizdir