İşlekler Çekirdek Kahve ve Gıda San. Tic. Ltd. Şti

Kahve Diyarı Genel Müdürlük

Karabağlar, İzmir

8 kişiden %40'si beğendi (2)

İletişim bilgileri

Adres: Yeşillik Caddesi, 4328. Sokak, No: 17, Karabağlar, İzmir Haritayol tarifi

Telefon: +90 (232) 265-0121 ara

Hakkında

Kahve Diyarı Genel Müdürlük: Kahve Diyarı Genel Müdürlük İzmir, Karabağlar ilçesinde gıda, firma. Kahve Diyarı Genel Müdürlük, İzmir, Karabağlar ilçesinde yer alan gıda. Bu mekan toplam 8 oy üzerinden 2 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Kahve Di̇yari Genel Müdürlük'ün kayıtlı olduğu kategoriler:

  • gıda
  • firma

Konum

Bu bölümde Kahve Di̇yari Genel Müdürlük'ün haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

hacam ben ş.urfada bayiniz olmak istiyorum.ben izmirde sizin müsterinizdim ordan biliyom kahve diyarını yetkili kişiyle nasıl iletişime geçerim mümkün
se.


şu an maltepe şubesindeyim ve yarım saat salep için tarçın bekledim gelmeyince sordum sadece iki tarçın kutusu olduğunu ve bunlarin da meşgul olduğunu belirttiler kahve diyarinin ismine yakışmayan bir hizmet sunuluyor burda ayrıca daha önce geldiğimde bir filitre kahve ve makhiato için 45 dk bekletildim


Kahve diyarı konak ykm alt katında hizmet çok kötü defalarca kalkmak zorunda olduğum oldu.yarım saat bazen 45dakika oturup beklediğimiz ancak kimsenin ilgilenmediği oldu.hizmet berbat özellikle başemel soslu tavukları bozuk çıktı.. Biraz daha hizmeti iyileştirebilirler..garsonları asık suratlı ve bazıları küstah.. Geregi yapılırsa sevinirim saygılarımla
Meltem selvi


Tuzla/İstanbul'daki şubeniz olan Kahve Diyarı'nın 3.katının üstünün kapatılması sırasında Dernek kapısının önüne konulan malzemelerin vinç ile kaldırılması sırasında Derneğimizin tabelasının takılı olduğu duvara vidalı olan Demir askılığa çarparak bunun vidasının çıkarak eğrilmesine sebep olunmuştur.
Yaklaşık olarak en az 2,5 ay kadar önce olan bu durumun düzeltilmesini Şubeniz Yetkilisi olan Erhan Bey'den en az 4-5 defa istedim.Fakat bu tarihe kadar bir çözüm bulmadı/bulamadı.
Komşuluk ve İnsani ilişkiler açısından çok yanlış olan bu hususun en kısa zamanda düzeltilmesi hususunu.
Rica ederim.
Saygılarımla. Cavit ARASAN
Dernek Yetkilisi
TEL:0.216.4475000 Tuzla Rumeliler Derneği


merhabalar cumartesi günü oğlum misafirimdi karşıyaka iskeledeki kahve diyarına çok mutlu olarak gittik ve ortalarda boş bir masaya oturduk bir süre sonra sanırım şef pozizyonunda biri geldi diger sagdaki tarafa geçin dedi oğluma,ve sandalyeler bu konumdaydı geçip oturduk dedim kaba diller tekrarları oğluma e yani oğlumda onlarkadar genç ve genç düşünceli ,oglum yerimden memnunum burada oturmak istiyorum dedi,ardından oldukça uzun boylu biri daha geldi kaba dille ayni lafları söyledi ,insanların bir miktarlık keyiflerini neden kaçırırki bu elemanlarınız ve hiçte minnetleri efendilikleri,ve bu insana bunu yağıyoruz bu insanın morali ne olacak diye düşünmezlermi elemanlarının nasıl olsa biz burayı dolduruyoruz diye hiç efendi davranışları yok bu bir degil her yıl ayni davranışı görüyoruz bunları kınıyorum ayrıca kahve diyarınıda kınıyorum böyle kaba saba sef garsonlarla çalıştıkları için.kalkışımda uzun boylu şef garsona gittim ve neden surdan kalkın buraya oturun diyerek keyif kaçırdıklarını söyledim öyle bi azarlayışı oldyki bendedi sizi hep izliyorum lafa bakın neyimi izliyorsunki sen benim büyük bir suçmu işledikki kalktık işte gidiyoruz neyi paylaşamadıkkı ya 10 dakika sabredemezlermiki şiddetle kınıyorum
ayrıca o gün gine iki yaşlı tertemiz görünümlü hanımefendiler geldi oturdu beş dakika sonra gine şef garson onlara geldi masanızı çekecegiz dediler adeta döver davranışlarla kadını tam kaldırmadan sandalye altından çekildi kadıncagız yuvarlandı son anda tutundu biz o çevrede oturanlar hepimiz birlikte çığlık attık donduk kaldık kadıncagız döndü evladım biz yaşlı insanlara böyle davranmayın saglıgımızla oynamayın dediler yani dedim tek bize degil miş bu kötü davranışlar sizden rica ediyorum böyle kaba saba insanlara çalışma fırsatını vermeyiniz bundan sonrada hiç bir kahve diyarına gitmemeye protesto etmeye karar verdik şu an bu sayfada kaç kişinin şikayeti var buna bende dahil oldum sayı yükseliyor şikayetler dilerim daha elit elemanlar seçersiniz kınıyorum.


Çeşitli illerdeki bayiliklerinize sürekli gidiyorum çalan müzikler daraltıcı ve sıkıcı oluyor işletmecilerine söylediğimde ise değiştiremiyeceklerini söylüyorlar bu listeleri siz yapıyormuşsunuz daha iç açıcı ve canlı müzikler seçerseniz sevinirim.


İYİ AKŞAMLAR.BU AKŞAM ALSANCAK ŞUBENİZE GİTTİM YİNE. SIK SIK GİTMEYE BAŞLADIĞIM,YEMEĞİMİ YİYİP BOL BOL ÇAYIMI İÇTİĞİM MEKANDI ŞUBENİZ.YALNIZ GİDERİM GENELDE ŞİMDİLİK.AMA BU AKŞAM YALNIZ GİDİP UZUN SÜRE OTURUYORUM DİYE(MASANIN HAKKINI VERDİĞİM HALDE) İSTEDİĞİM YERE OTURTULMADIM. DENİZE BAKAN MASALAR GURUPLAR İÇİN DENİLİP YAN TARAFA VEYA İÇ KISMA OTURMAM İSTENDİ.HAYATIMDA İLK DEFA GİTTİĞİM BİR MEKANDA YALNIZ GİTTİĞİM İÇİN İSTEDİĞİM YERE OTURTULMADIM.TERKETTİM MEKANINIZI.KAÇ MASALIK ADİSYON ÖDEDİĞİM HALDE OTURTULMADIM.YAN MEKANLARA GEÇTİM.GECENİN GEÇ SAATLERİNE 01.30 A KADAR BAŞKA MEKANLARDA OTURDUM,ÖN MASALARINIZ BOMBOŞTU BEN YANDA OTURURKEN.BÖYLE MÜŞTERİ AYIRIMI YAPAN BAŞKA BİR YER OLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM VE KAHVE DİYARINI ŞİDDETLE KINIYORUM.


Van kahve diyarın da iletişim sıkıntısı yaşıyorum sürekli..çalışanlar ile ilgili ciddi sorun var..servis rezalet bir durum da..sizin markanız altında bu çok kötü sizin adınıza yakışmıyor doğrusu..şikayetle ilgili de muhatap bulamıyorum.ben eleştirirken kimseyi yermek için değil tamamen olumlu yönde değişim yapılmasını istiyorum..bende bir işletmeci olarak tutum ve davranışlarını beğenmedim..geri dönüp bir özür bile dilenmedi..umarım mesajımı ciddiye alırsınız ve geri dönüş yaparsınız..