Tesco Kipa Kitle Pazarlama Ticaret Lojistik ve Gıda Sanayi Anonim Şirketi - Bursa Görükle Şubesi

Tesco Kipa A.Ş. Genel Müdürlük

Çiğli, İzmir

42 kişiden %80'si beğendi (4)

İletişim bilgileri

Adres: İstasyonaltı Mahallesi, Yeni Havaalanı Caddesi, No: 40, Kipa Avm, Çiğli, İzmir Haritayol tarifi

Telefon: +90 (232) 398-8888 ara

Hakkında

Tesco Kipa A.Ş. Genel Müdürlük: Sinai zirai ve ticari her cins mamül malların ve ürünlerin alımı satımı pazarlanması taşınması nakliyesi ve ana sözleşmesinde ve 25. 4. 2008 tarihinde tescil edilen tadil tasarısında yazılı olan diğer işler. Tesco Kipa A.Ş. Genel Müdürlük, İzmir, Çiğli ilçesinde yer alan genel müdürlük. Bu mekan toplam 42 oy üzerinden 4 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Tesco Ki̇pa A.Ş. Genel Müdürlük'ün kayıtlı olduğu kategoriler:

  • genel müdürlük
  • gıda
  • şirket
  • firma
  • genel müdürlük

Konum

Bu bölümde Tesco Ki̇pa A.Ş. Genel Müdürlük'ün haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

13.04.2017 İzmir Çigli Anadolu CD Kipa markette alışveriş yaptım ve kasada sahte para üstü verdiler.Yarım sagat sonra farkına vardım gittim müdürle görüştüm ama kabul etmedi ve beni suçlamaya kalktı rezalet.Kasada sahte para tanıma cihazı yok,sahte para elden ele dolaşıyor.


Manisa Salihli ilçesinde oturuyorum. Çölyak hastasıyım. Buradaki magzanizda sadece un, makarna ve etinin biskivisi var. Ekmek bile yok.ürün yelpazeniz çok az. Her türlü ürün bulundurma zorunlulugunuzun olduğunu biliyorum. Benim gibi bir çok çölyak hastası mağdur. Eczaneden ekmek getirmek için bile 1 hafta beklemem gerekiyor. Manisa magzanizda ekmek var ama burda yok. Umarım ürün yelpazenizi bu konuda genisletirsiniz.


İzmir üçkuyular kipa express şubenizin girişi hatalı ve eski. Merdivenlerin eskiliği ve düzensizliği giriş ve özellikle çıkışlarda risk. Dün öğleden sonra yaptığım alışveriş sonrası yine düştüm. Çevredeki esnaf o kadar alışmışki yardıma bile gelmediler. Dizim de protez var zor kalktım.Allahtan elimle destek aldımda kırık almadan kurtuldum. Benim gibi çok kişi aynı şeyi yaşamakta. Ürünlerin durduğuyer, basamak kenarları faicayadavetiye çıkarıyor.Bu mağazanız ile ilgili acilen düzeltme yapılmalı.


Sayın yetkililer ben devamlı milas güllükteki mağazanızdan alışveriş yapıyorum.Ama daha önce bikaçkere tezgah fiyatlarıyle kasa fiyatları farklı çıkıyordu.ben çalışanlar zarar görmesin diye şikayette bulunmadım.ama geçen gün yaptığım alışverişten dolayı tartıştım.tezgahtan banvit tavuk aldım üzerinde gramı ve birim fiyatı yazdığı halde kasada farklı fiyat uyguladılar, bu nasıl iştir üzerindeki fiyat dışında başka fiyat uygulayamazsınız dememe rağmen tam bir cevap veremediler.Sorumlu arkadaş yani Savaş bey fiyatlar böyle iinize gelmiyorsa almayın dedi.biz müşteri olarak alışveriş yaptığımız mağazada her sorunda almadan gidin gibi davranışla karşılaşırsak niye ordan alışveriş yapalımki.Sonuçta sizin gibi büyük bir firmanın şubesinde böyle uygunsuz durumlarla karşılaşmamız hoş değil.inşallah ilgilenirsiniz.bilgilerinize


Ben sızı Sakaryadan arıyorum. Emekliyim esimde emekli haftada en az ıkı kere alışveriş
merkezınıze uğramaktaydım. Fakat 20 martta saat bir 1 cıvarında talıhsız bır olayla karşılaştık yaptığımız 30 tl lik alışveriş için eşim 200 tl sını kasaya verdi. Kasadakı bayan kasa tuşlarıyla anlamsız sekilde oynamaya başladı. Ne olduğunu sorduk hic birsey soylemedı.Yandakı bayanı cağırdı oda tuşlarla oynamaya başladı. Hayırdır neler oluyor dediğimizde paranın sahte olduğunu güvenlik görevlilerını cağırdını hic bir yere gidemeyeceğimizi ayriyeten polislerede haber verildiğini söyledı. Esimle ben şoka gırdık. Asıl bizi uzen olaylar bundan sonra başladı. Tansıyon ve kalb hastası olduğumdan etrafımızı saran guvenlık görevlilerin kac kasa görevlilerin kac kışı olduğunu hatırlayamacagım zaten siz kamarelardan göreceksiniz. Eşimle beni polislerler gelene kadar kasaların önünde alış veriş yapanlara tahmınım 20 dakika potansiyel bir suçlu gibi teshir ettiler daha sonra polisler geldiğinde bizi tam müşterilerin girdiği ana kapının önündeki müşteri hizmetleri bölümünde tahmını 25 dakıka halka hırsız gıbı bizi lanse ettıler. Sonucta sizler bunların hepsinı kamera kayıtlarında ızleyeceksınız bu durumda kişilik hakları seref ve haysiyetim ne oldu.En kısa zamanda bunlara sebeb olanların cezalandırılıp bana tarafıma bildirilmesinı rıca ederim. YOKSA BUTUN KANUNI HAKLARIMI SONUNA KADAR KULLANACAĞIM.


İzmir forum bornova kipada, alısverıs yaptım ve kasaya ödeme yaparken, kredi kartımı cıkartıp, duran sıyah şeritin üzerine koydum, kasiyer çok kaba bir ses tonuyla lakayit bir şekilde, "onu neden oraya koydun, ya içine girseydi, dikkat edeceksin" şeklinde emrivaki konuşarak tarafıma saygısızlık yapıp alaycı bir şekilde gülmüştür, yaka kartını sorduğumda, adının SELMA olduğunu, soyadınızıda alabılırmıyım dediğimde, söylemek istemediğini, sonradan öğrendiğimde soyadının (SELMA ŞEN) olduğunu tarafınıza bildiririm.Bu sıkıntımın en ivedi bir şekilde çözülüp tarafıma bilgi verilmesini rica ederim ...


sahibinden.com ilan no:204305020


11.03.2015 tarihinde Çiğli Kipa'ya annemle birlikte alışverişe gitmiştik. Şarküteri reyonundan zeytin almak için uzun süre bekledik. İsminin Erdal olduğunu öğrendiğimiz personel işi bitmesine karşın bir türlü arkasını bizim tarafa dönmemek için direnince, annem dayanamadı ve personele buraya bakılmadığını belirtti.Personel 63 yaşındaki anneme bir hışımla çıkışarak; "biz burada neciyiz"diyerek bağırmaya başladı. Tabii bende sen nasıl bağırırsın bir müşteriye, hem de yaşlı bir kadına diye çıkıştım. Görevli ben size vermiycem, başka biri versin diyerek başka bir personeli reyona çağırdı. Ben ise iyice sinirlendim ve öyle bir lüksü olmadığını bize hizmetle görevli olduğunu söyledim.Kendisine ismini sordum,külhanbey edayla Erdal dedi.Sonrasında gelen iki personel Erdal adlı personelin sadece sucukla ilgilendiğini söylediler.O halde neden koca reyonda tek kişi var ve zeytinle ilgilenmiyorsa neden gelip yaşlı bir kadına kafa tutuyor.Diğer iki personel Erdal adlı personelin soyadını vermediği gibi,şikayet etmek için çağırdığım şeflerine de Şuan ulaşamayacaklarını bildirerek bizi uzaklaştırdılar.Yılmadan müşteri hizmetlerine gittim ve oradakiler de bir o kadar ilgisiz!..Erkek görevli bizi bırakıp yemeğe gitti,bayan personel alakasızca şarküteri bölümüyle zeytin bölümünü farklı bir yermiş gibi sorgulamaya kalktı.Şef Yunus Bey bir türlü gelemedi,gelme lüzumunu gösteremedi.Artık o kadar sinirlendim ki çıkıp gittim.Anlamıyorum,yönetici ne için vardır.Sorun çözmek için değilse ne için vardır.Ben Amerikan menşeli bir firmada 11 yıldır yöneticilik yapıyorum ve kurumsal olduğuna inandığım bu firmadaki gibi bir müşteri memnuniyeti yönetimini görmedim.Ben evime yakın olduğu için günlük mağazanıza uğruyorum ve tüm alışverişimi sizden yapıyorum.Para kazanmak bu kadar kolay mı.Başka market yok mu?Paramla neden sinir olup,tüm günümü rezil edeyim.Personel çok ilgisiz,yardımcı olacak kimse yok.Kendi aralarında laubali konuşmalar,kasada müşteriyi bırakıp kendi aralarında konuşmalar,reyonlarda bilgi alacak personelin olmaması...Bugünden sonra çok zor gelirim ben....Bakalım geri dönüşünüz olacak mı.Yoksa personeliniz gibimisiniz.Göreceğiz...


Denizli kipa ile ilgili şikayetim var ben sürekli müşterinizim her geldiğimdE rtc ürünlerin takibini yapıyorum son 1 haftadır ürünler saat 21 den önce rtc ye girmiyor özellikle çık beğendiğim için yaş pasta almak istiyorum her gün takip ediyorum ama 3 günlük pasta rtc yapılmıyor sürekli etiket değişimi yapılıyor ben uzun zamandır takip teyim sizin musterilerinize saygıniz bu mu..mağaza genelin de ki bütün rtc ürün saat ve etiket değişimi ile ilgili fotoğraflamalarimi yaptım bu şekilde devam ederse gerekli kurumlara şikayet etmekten kaçınmayaca gim


kipadan satın aldığım beyaz eşyayı başka şehirden teslim alma imkanımız yokmu?