Turkcell Adana Bölge Müdürlüğü

Seyhan, Adana

(3)

İletişim bilgileri

Adres: Reşatbey, Turhan Cemal Beriker Blv. No: 212, 01130 Seyhan/Adana Haritayol tarifi

Telefon: +90 (532) 910-1111 ara

Hakkında

Turkcell Adana Bölge Müdürlüğü: Turkcell Adana Bölge Müdürlüğü Adana, Seyhan ilçesinde turkcell, müdürlük, bölge müdürlüğü. Turkcell Adana Bölge Müdürlüğü, Adana, Seyhan ilçesinde yer alan . Bu mekan toplam 3 oy üzerinden 3 yıldız aldı.

Soru & Cevap:

Turkcell Adana Bölge Müdürlüğü'nün kayıtlı olduğu kategoriler:

Konum

Bu bölümde Turkcell Adana Bölge Müdürlüğü'nün haritadaki konumunu, varsa sokak görünümünü ve uydu haritasını görebilirsiniz.

İncelemeler

Adana ili feke ilçesi şahmuratlı mahallesi yedigöz mevkiinde bulunan bazı istasyonundan hiç bir internet hizmeti alınmamaktadır şikayetçiyiz memnuniyetinin yok en kısa zamanda internet vermenizi istiyoruz


Sayın Yetkili...
Ben Adana-Pozantıya bağlı BELEMEDİK yerleşkesinin Dernek başkanıyım.Geçen yıl evlerin ortasına bir baz istasyonu kurdunuz.Ve ilk zaman kimse şikayette bulunmadı ve memnundu..şimdi ne olduysa Tüm yayla ve yerli sakinler baz istasyonunun evlerin arasında olması şikayetlerinden vazgeçtiler..eskisi gibi görüşme imkanıda kalmadı.Keşka baz istasyonu kurulmasaydı şu anki durumdan iyiydi.Dernek üyelerimiz devamlı şikayette bulunmaktalar.Belemedik misafirhanesinin hemen arkasında bulunan ve herhangibir direkde yer almayan bu yer baz istasyonunun çalışmasını temin etmenizi rica ediyoruz.Dernek başkanlığımıza bilgi vereceğinizi umuyoruz.Saygılarımızla Ahmet Nadir İŞİSAĞ Belemedik Dernek Başkanı


????TURKCELL GENEL MÜDÜRLÜGÜNE
Samsun türkiş türkcell bayisinden fatura üzerinden aldıgım samsung galaxsi s3 mini sozlesmemizden bana verilen konusmada 66 turk lirası olarak verilen sozün farklı bir sistemle karsılastım aramıs oldugum turkcel mustarı temsılcısı aradım ve 78 turk lirası olrak ogren ve daha sonra aldıgım bayıye geldım 66 turk lırası dedıgınız 78 oldugunu ogrendım dedım sonra oradakı magaza mudru ıle gorustuk bir yanlıs oldugunu soyle mıstı bu yanlıslıgın yanlarında calısan personelden kaynaklandıgını belırttı.
ve daha sonra birsey yapamayacaklarını soyledıler ve tekrardan müsterı temsılcısını aradım onlar bu konuyu arasatıracaklarını belırttı daha sonra arastırmalarından sonra beni aradılar bayi ile sizin aranızdan sorun olgunu belirtiler ve daha sonra ben magaza müdürü ile gorustuk onlarında soyledıgı bizimde gerı donusum yapamayacaklarını belirttiler bende gerekli yerlere bas vuracagımı belirttım onlarda istedıgınız yere basvurmamda sakınca olmadıgını belirttiler .(BU 1.SORUN)
BUNUN COZÜLMESİNİ RİCA EDERİM BUNU COZEMEDIGINIZ TAKTIRDE TUKETICI HAKLAR MAHKEMESINE BAS VURACAGIMI SAYGILARIMLA ARZ EDERİM
?
2.SORUN: Turkcell in bana vermıs oldugu 1000 sms paketı verdı bu sms lerden gecen yıl kurban bayramında arkadaslarıma toplu sms attım. Daha sonra faturama sms ucretı cıktıgını gordum ve bayıye gııtım durumu anlattım ve bıraz beklememı soyledıler bende bekledım cozum bulduklarını soyledıler faturama 54 turk lırası olan fıyatından ındırım yaptılar 30 tl sini turkcell bayısı 24 tl sini de bana odememı soyledıler neyse ben odedım yani bu sorunların neden se hep musterılere olan oluyor (not: bu 2 sorum da 2 fıtayat net hatırlamıyorum ama sorun oldu)
?
3.sorun: Bu baket uzerınden aldıgım telefon galaxsı s3 mini bana verıler 600 dakıka telefon odemesı de dahıl yaklasık 6 ay kullandım kulladıgım sure zarfında telefon faturalarımın odemelerınde 130 tl ve 140 tl arasından dusmedıgını musterı temsulcısıne belırtmıstım gorustugunuz den dolayı bu faturalar gelmıstır dedı detaylı bılgı verılmemıstır gorusme yaptıgınızdan dolayı bu fatura gelmıstır dedı ve ben bu kadar gorusme yapmadıgımı dusunuyorum gereklı bılgılerın verılmesını ıstıyorum neyse aradan 6 ay gectıkten sonra 2014 5. ayın ıcınde benı turkcell musterı temsılcısı aradı bır kampanyamızın oldugunu soyledi bende anlatmasını soyledım bana denılen 1000 dakıka ve 2 gb internet oldunu soyledı bende guzel bırsey oldugunu soyledım ve tesekkur ettım ve daha sonra goruzmemız bıttı ve bana 6. ayın 10 nunda yenı kampanyadan bana 50 tl ındırım yapılacagını soyle ve ındırım 0ldu fatura baslangıcının olacagını soyle ama konusma esnasında bana eksık bılgı verıldıgını daha sonra dan ogrendım telefonumla gorusme yaparken telefonun dakıkalarının bıttıgını ogrendım ve daha sonra musterı temsılcısını aradım sorun ne oldugunu ogrenmek cın ve sonra musterı temsılcısını aradım sorununuz nedır dedıler ve bende konusma esnasında benım 300 dakıkanın kayboldugunu soyledım musterı temsılcısı de kampanyadan oldugunu belirttı ama bana kampanyaya katılacagım musterı temsılcısı ıle konustugumda bana 300 dakıkanın kesılecegını soylemedıgını soyledım ve daha sonra gorustugum musterı temsılcısı bana dedık bekleyıp sorununuzun cevabını bulup donecegımızı soyledıler ama bu arada ben 5 tl ye 100 dakıka satın almak zorunda kaldım neyse aradan 15 gun felan gectı benı aradılar benım haklı oldumu soyledıler gereklı yardımın yapılacagını soyledıler ama ne yazıkkı yardımlarından 5 tl lık ındırım yapıldıgını sms ıle geldı bende musterı temsılcısını arayarak neden yardım olup olmayacagını sordum sıstemın boyle boyle yaptıgını soyledıler bizlerde sistemın ne oldugunu bılmedıgımızden dolayı acıkca resmen hırsızlıktır benım gozumde eger turkcell calısan tum personel bılmıyorsa bıze gore ve bana gore musterıleri enayı yerıne dusuruyorsunuz bu tip cozumun acılen bu durumun cozulmesını ıstıyorum aksi taktırde dava acacagımı belirtıyorum.
BUNUN COZÜLMESİNİ RİCA EDERİM BUNU COZEMEDIGINIZ TAKTIRDE TUKETICI HAKLAR MAHKEMESINE BAS VURACAGIMI SAYGILARIMLA ARZ EDERİM
İSMAİL DEMİR
0537 570 73 90